| Meghajtás | 
| Giorgio | 2012 április 24. 21:56:43 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3259
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 | Dragrider írta:
Sziasztok,
 
Bocs, hogy ide írom, de úgy látom, ez "pörög" itt a legjobban.
 
Találkozott már valamelyikőtök olyan esettel, hogy a hátsó kerékagyra szerelt belsőbordás tárcsáról a tányérkerék 25.000 km alatt ledarálta a bordákat? 
Ja, és ráadásul 650 Classicról van szó, ami azért nem egy lóerőgyár...
  D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 június 18. 20:19:35 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Szervízben, hosszas szöszmötölés és hümmögés után azt mondanák: CSERE! Szerintem be kell állítani rendesen.
 De. Mindig az a de...
 Ha alig emelt ki, akkor bizony a bovden tényleg megnyúlt, és még az sem kizárt, hogy elszakadt pár szál benne.
 Így én is azt mondanám: CSERE
 Szerintem. De én csak egy felhasználó vagyok...
   Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Vandor | 2012 július 16. 17:59:31 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1844
 Regisztrált: 2012.03.24.
 
 
 | Pisti!Szerintem ha állítottál és még mindig nem jó,jobban jársz ha cserélsz.Pocsék dolog útközben ledögleni.De ez csak egy ötlet. "Nem attól vagy szabad, hogy azt csinálsz amit akarsz, hanem attól , hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz!
 Yamaha XVS 1100 A
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2012 július 17. 09:27:02 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3259
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 | Pisti szerintem is ott kuplung csere lesz ahogy Laci írta! Egyébként nem szabad tökig becsavarni azt a csavart mert így teljesen kiemeled a kuplung lamellákat, viszont kifelé csak addig tekerd amíg össze nem fekszenek és a kuplung kart meghúzva 2mm lógás után megmozdulnak a lamellák, vagy is szétnyit a kuplung.
 Remélem nem zavaros amit írtam!
   D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 július 30. 07:49:56 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Barbie, és mindenki! Kuplung lamella készlet elfogadható áron:
 http://www.pinkmo...mellak.htm
 
 Töltsd le az árlistát, keresd ki az XVS 1100 /650, majd csodálkozz...
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 augusztus 25. 16:17:25 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Anita! A kérdésedet áttettem a fék-témakörbe.
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2013 augusztus 11. 19:15:49 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | attis78 írta:Üdv!
 
 Kuplung bowden beszerzés 650-re??? Ötlet????
 
 Kösziiiiiiii
 
 Ötlet: http://www.bazism...temid=4445
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2014 április 03. 09:58:36 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Ha esetleg van rá lehetőséged: e-bay
 
 http://www.ebay.c...p;_sacat=0
 
 
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Vaszkez | 2014 április 03. 20:17:45 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1777
 Regisztrált: 2012.10.23.
 
 
 | Uraim! 
 Csak a pontosság kedvéért....nem minden kerék kiszereléskor, hanem évente és/vagy 6000km futás után tisztítás, zsírzás (Service manual)
   Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Vaszkez | 2014 április 04. 17:30:22 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1777
 Regisztrált: 2012.10.23.
 
 
 | Inandi! 
 Olyan biztos kevés van, meg olyan is ,aki utána olvas....annál több, aki utólag csodálkozik...Régi igazság, hogy a dolgokkal foglalkozni kell, vagy a tulajnak, vagy valakinek, akiben megbízik.Ebben különbözik alapvetően a karbantartás a javítástól. Csak manapság, ha valaki túrja a mocit, sokszor az a reagálás, hogy minek azt, más se szokta, nem volt még vele ilyen baj még senkinek,stb...pedig:aki majmot vesz, banánt is vegyen hozzá....
 Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2014 április 04. 21:19:01 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3259
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 |    Vaszkez verhetetlen!
   D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2014 április 22. 20:54:38 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3259
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 | Szia Chopperes, kicsit bővebben írnál a mesterről és a mutatványról, lehet sokaknak segítenél vele!   D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Vaszkez | 2014 május 04. 19:45:26 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1777
 Regisztrált: 2012.10.23.
 
 
 | Jenő! 
 Méretet nem tudok, de a service manuál alapján egy körmös kulcs kell, ami a kúpkerék csapágyát húzhatja be.....nem látom a robbantott ábrán tisztán, hogy van-e valamiféle "roppantó gyűrű" a csapágy előtt, vagy csak simán egy menetes tárcsa ( ehhez kell a körmös kulcs) feszíti a csapágyat és állítja be a hosszirányú hézagot a difinél.....majd egyszer szétszedem.A you tube-on találsz videókat a véghajtásról Shift drive... így keress rá!
 Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Vaszkez | 2014 május 05. 17:34:49 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1777
 Regisztrált: 2012.10.23.
 
 
 | Röviden a meghajtásról... Először is annyit, hogy amit korábban írtam, miszerint 6000 km után  a "Service Manual" is előírja a kardán zsírzását, hülyeség!...igaza volt azoknak, akik akkor is kételkedve fogadták! Rohadtul rosszul emlékeztem és nagyon összekevertem egy másik dologgal...szóval elnézést mindenkitől, de ezt benéztem....ez jó hír!(nektek!) Viszont rossz hír, hogy a kolléga problémája a 650-es difivel létező és sajnos többeknél is előfordult már. Itt a kardán difi felé eső vége majdnem olyan bordás kialakítású, mint a váltó felőli. A kúpkerék tengelye szintén bordázott és ezt a kettőt köti össze egy belső bordázatú csúszóhüvely, ami zsír hiányában könnyen kiverődik és elnyalja a bordákat ( gyönyörű videók vannak róla a you tube-on).Ezt néha kenni kell, de véleményem szerint -nem láttam, csak gondolom - ehhez nincs szükség a speciális körmös kulcsra, mert azzal a kúpkerék csapágyát pozicionáljuk ( hézag a kúp - és tányérkerék között ) és nem valószínű, hogy egy időszakos zsírzásért ezt bontani kellene....a kollégánál valószínűleg a kúpkerék tengelyének a bordázata, vagy a menetes rész is sérülhetett és ezért vált szükségessé a kúpkerék kibontása, amihez a körmös kulcsot le kellett gyártani.
 Másik jó hír viszont, hogy az 1100-nál a kardán difi felőli vége teljesen más kialakítású és itt nem áll fenn ez a veszély, bár a H kerék kiszerelését és a kúpkerék ház 4 csavarjának  kioldását követően lehet ide zsírt juttatni.Ismétlem, nem szedtem szét egyik típust sem, csupán az összeállítási rajzait néztem meg és ez alapján írom, amit írok. De hogy ne legyen a kételkedőknek emiatt álmatlan éjszakájuk, felhívtam ma Surit és váltottam vele pár szót az elképzelésemmel kapcsolatban. Ő is megerősített, hogy jól gondolom a dolgot....650-előfordul, 1100-nál nem jellemző. Hát röviden ennyi....
 Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2014 május 28. 19:36:05 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3259
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 |   D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2014 június 03. 20:22:56 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3259
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 | Ja-ja egy kis kapartatás csodákra képes! D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 |