| Ha nehezen indul... | 
| Wolfati | 2012 május 13. 19:15:14 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Sziasztok! Fura dolog borzolja az idegeimet.
 A V2 napra induláskor többszöri köszörülés és egy nagy pukkanás után indult csak el a gép.
  Majd mikor elindultunk Csolnokról, a parkolóban is kellett köszörülnöm egy keveset, hogy életre keljen.
  Menet közben nem volt semmi baja, ment rendesen.
 Előzőleg az évadnyitó nagy guruláson semmi baj nem volt. Pöcc-röff indult.
 Nem állítgattam semmit, a gyertyák is frissek. (az olajcserével egyszerre cseréltem őket újakra)
 Az egyetlen, ami nem a megszokott volt: Érden a Lukoil kútnál töltöttem tele a tankot.
 Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy vajh mi lehet.
 Én az egyetlen változásra, az üzemanyagra gyanakszom.
   Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2012 május 13. 20:09:09 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3257
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 | Ati mérettesd be az aksit mert talán az nem tartja meg a kakaót, és a szikrára nem marad elég amikor elszívja az önindító, csak némi generálás után tud pöccenni. Ez az én sejtésem, az aksik nem sokat bírnak (2-3év és kakukk). D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 május 13. 20:15:51 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Hmmm... Igen, ez is megfordult a fejemben. Terheletlenül 12,4V-ot mértem. De ez csak látszólagos, hiszen mint írtad, indításnál nagy áramot vesz fel a rendszer. Lehet, hogy előre kell hoznom az új akksi beszerzését???
 
 Ezt találtam: http://www.akkuma...kkumulator
 Szerintem jó ár.
 Szerkesztette: Wolfati - 2012 május 13. 20:29:07
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2012 május 13. 21:26:10 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3257
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 | Igen ez jó ár, ámbár én a zseléset szeretem igaz az ennek a duplája de sokkal tisztább és a környezetét nem rongálja.   D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Diesel | 2012 május 13. 21:50:31 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 2574
 Regisztrált: 2012.03.25.
 
 
 | Te vigyázol a környezetre az aksival,, azok a patkányok meg zátonyra futtatják a tankert egy kis biztosítási lovettáééééé   Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 május 13. 22:58:16 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Furcsa is volt, mikor bementem fizetni, hogy az egyik kutas a másiknak így szólt: "látod, nem csak robogósok jönnek ide"... Lehet, hogy a környékbeliek tudnak valamit?
 
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Vandor | 2012 május 14. 05:50:00 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1843
 Regisztrált: 2012.03.24.
 
 
 | Én a zseléset használom.A gyári zselés aksi 9 évig ment rendesen,utána dobta  be a kulcsot.A mostani is jól bírja.A LUKOIL kutakról jót eddig nem hallottam,én emiatt sosem tankolok ott.Aksinál érdemes körülnézni,nagyok az éltérések árban . "Nem attól vagy szabad, hogy azt csinálsz amit akarsz, hanem attól , hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz!
 Yamaha XVS 1100 A
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 május 14. 07:06:20 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Igen, ez a fura, hogy "tekeri rendesen". Így reggelre megálmodtam az első lépést:
 A tankból lefejtem a benyát (közben leellenőrzöm az üzemanyag szivattyút) és töltök bele az eddigi megszokottból.
 Ha minden visszaáll a normális kerékvágásba, akkor csak azért nem fogok köpni egy nagyot ennél a bizonyos kútnál, mert zárt a bukóm...
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 május 15. 01:32:29 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Peti! Köszi a tippet, tuti, hogy lecserélem a benyát. Ez a Lukoilos jó lesz a fűnyíróba, meg a szegélynyíróba.
  Az OMV-ről én is hallottam ilyen dolgokat.
  Adtál egy jó ötletet: mivel még megvannak a modellező dolgaim, megvan a computeres akksitöltőm. Na azzal mindenfajta csodát lehet tölteni. (még a Li-Po akksit is). Próba-cseresznye...
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 május 16. 20:20:30 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Reggel megyek bütykölni, az eredményről beszámolok. 
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2012 május 16. 20:41:35 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3257
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 | Hajrá Ati, kíváncsian várom a beszámolót! D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 május 17. 18:50:04 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Sziasztok! Újra itthon.
 Ma meglátogattam a kis betegemet. reménnyel teli szemekkel nézett rám, szinte könyörgött, hogy gyógyítsam meg!
 Örömmel jelentem: a műtét sikerült, a beteg...
 MEGGYÓGYULT!
 
 Első dolgom az volt, hogy kivettem a gyertyákat. Érdekes volt a látvány. Az elektródák kicsit kormosak, és nedvesek voltak. Gondoltunk egyet, és visszatettem a régi gyertyákat.
 Láss csodát elindult, minden különösebb köszörülés nélkül.
  Hoppá... Na most akkor mivan?
 Hmmm... Marad az eredeti terv... Benyacsere.
 Lefejtés, még az úszóházból is leengedtem.
 Feltöltés: OMV  MaxxMotion 100
 Visszaraktam az új gyertyákat.
 Csap kinyit - kicsit vár - gyújtás - éééééssss... INDUL!
 
     
 Járattuk egy kicsit, majd vagy fél óra pihentetés után elmentem egy körre, hogy átjárassam a karbit.
 Meglepő volt a tapasztalat. Az új üzemanyaggal még a hangja is megváltozott a motornak. Teljesen másképpen gyorsult, gondolkodás nélkül vette a fordulatot, szinte leste minden kívánságomat. Megkentem a száját, de nem tudtam kifogni rajta.
 Tehát most jó. Maradjon is így!
 Nem merem egyértelműen azt mondani, hogy a LUKOIL benzin volt a kiváltó oka mindennek, de továbbra is élek a gyanúval, hiszen a tankolás után kezdte el ezt a kis műsort.
 Na. Megérdemlek egy doboz sört.
  Egészségetekre!
 
 Köszönet a segítségért Vasutasferinek!
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Vandor | 2012 május 18. 06:16:05 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1843
 Regisztrált: 2012.03.24.
 
 
 | Egészségedre a sör.Valószinüleg a benzin volt a gond.Időnként én tankolok bele jobb minőségü benzint,ennyi jár a mocimnak.   "Nem attól vagy szabad, hogy azt csinálsz amit akarsz, hanem attól , hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz!
 Yamaha XVS 1100 A
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Vandor | 2012 május 18. 13:07:22 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1843
 Regisztrált: 2012.03.24.
 
 
 | Ati!Azt írod elhasználod a benzint fünyíróba ..stb.Lehet hogy azzal is így jársz! "Nem attól vagy szabad, hogy azt csinálsz amit akarsz, hanem attól , hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz!
 Yamaha XVS 1100 A
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 május 18. 13:32:54 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Igazad lehet...  
 De valahol el kell használni amit lefejtettem.
 Ha a fűkasza, vagy a láncfűrész tiltakozni fog, akkor be is bizonyosodik a feltevés.
  Végső esetben jó lesz begyújtani a grill-t!
   Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 május 24. 01:01:37 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Szia Anita! Először is ha nem haragszol, szétválasztottam a kérdésedet moderátorilag.
 Az akkumlátoros kérdés megy az "elektromosság" témakörbe.
 A szivatós marad.
 
 A szivató a szívó motor hideg  indításakor, a tapasztalat szerint mindenképp kell.
 A gyári használati utasítás is ír erről. A motor felmelegedésével arányosan vissza is kell tolni fokozatosan. Ahogy elkezd emelkedni a fordulatszám, lehet fokozatonként visszatolni.
 Mikor meleg a motor már más a helyzet. Beállítás függő, hőmérséklet függő, stb...
 Ha a  meleg motor betolt szivatóval nem indul pöccre, akkor kicsit ki kell húzni.
 Csak túl sokat ne indítózzatok kihúzott szivatóval, mert megszívja magát.
 Szerkesztette: Wolfati - 2012 május 24. 01:13:44
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 szeptember 25. 02:18:11 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Szia! Nálam a benzin lett a hunyó. (LUKOIL) Azóta is köpök egyet annál a kútnál...
 Visszaraktam azokat a gyertyákat, amelyeknél a hiba jelentkezett, és azóta csak mentem, csak mentem, és csak mentem...
 Természetesen a gyertyákat drótkefével megpucoltam, és a gyertyahézagot beállítottam visszarakás előtt. (0,8-0,9mm)
 
 A normális üzemet az "őzbarna" színű gyertyák jelzik.
 Ha rövidebb távokat mész a géppel, akkor lehetséges ilyen olajos lerakódás. Javallom kormold ki, míg ilyen jó idő van.
  Egyenlőre ennyi, ha másnak is van ötlete, úgy is elmondja!
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 szeptember 25. 19:49:45 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Ott is allhattál volna.... Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Wolfati | 2012 szeptember 28. 20:35:31 | 
|  
 Klubtag
 
  
 Hozzászólások: 1691
 Regisztrált: 2012.03.11.
 
 
 | Szia lesbat! Amondó lennék (persze, ha másnak nincs ötlete) hívd fel Suri-t.
 Talán lesz ötlete a hiba leírása alapján, illetve lehet, hogy tud a közeledben szerelőt.
 http://motorszere...
 Üdv:
 Wolfati
 XVS650 2004
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Giorgio | 2012 szeptember 28. 21:12:49 | 
|  
 Főadminisztrátor
 
  
 Hozzászólások: 3257
 Regisztrált: 2012.03.14.
 
 
 | Szia Lesbat! A légszűrőt megnézted? mikor lett cserélve?
 Esetleg úttó gyújtás, vagy a feszültség szabályozó döglődik!
 D R A G
 S T A R
 K L U B
 | 
|  | 
 |