Ez igaz, alapvetően egyetértek. Az én motoros ismerőseim között is akad ilyen is, meg olyan is. Azt azért megjegyzem,véleményem szerint nem árt az, ha némi elmélet is társul a "nagy" ráérzéshez..
Én is szeretem tudni mi, és hogy dolgozik alattam.
Ha bármi rossz, akkor az első az, hogy utánajárok a megoldásnak. Keresek-olvasok-kérdezek. A végén nagy az öröm, ha klappol minden. Persze az sem egy utolsó szempont, hogy a tapasztalatok alapján másnak is tudok segíteni, ha baj van. Összességében egy szép nagy tudásbázis alakulhat így ki itt ezeken az oldalakon.
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004
Srácok én sem ijedek meg ha bütykölni kell a sárkányt, mert szereltem már elég mocit úgy gondolom, sőt élvezem is amikor sikerül valamit rendbe tenni rajta.
Viszont nekem ez nagyon új volt amit vaszkez cimboránknak tanácsoltak, hozzáteszem a kezelési útmutatóban sem írnak ilyesmit mert ez már nem egyszerű karbantartási művelet, + úgymond kicsit feleslegesnek is érzem. De hát ez csak az én szerény véleményem!
Nekem is akad ez a szar, a hang megy, a kép meg olyan darabos, nekem kell kitalálnom a történetet...
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
Az az érzésem, hogy akaratlanul ugyan, de kicsit felkavartam az indulatokat. Nem állt szándékomban...Az egész onnan indult, hogy megvettem ősszel a vasat. Nagyon szeretem, bár még alig mentem vele. Semmilyen útmutatót, kezelési utasítást nem kaptam hozzá, pedig tele voltam kérdésekkel. Van-e gyenge pontja, mi az, amire figyelni kell, mit tudok elvégezni rajta én saját kezűleg, hol lehet alkatrészt szerezni hozzá,stb. Nagyon megörültem, amikor megtaláltalak titeket, reméltem, hogy segítséget és válaszokat kapok kérdéseimre, hiszen ti régebbtől használjátok a dragokat, így jóval több tapasztalattal bírtok....meg aztán könnyebb és gyorsabb így információhoz jutni, mint az angol nyelvű "service manual"-ból, amit azóta letöltöttem és sűrűn forgatok is. Ezért történt, hogy olyan témákban kértem véleményt, segítséget, aminek olvastán sokan közületek talán meglepődtek, vagy nem egészen értették, mit is akarok.Én nem akartam megbántani, vagy megsérteni ezzel senkit, de még csak idegesíteni sem....Ezelőtt a virago fórumon megosztottunk egymással sok mindent és néha bizony jól jött...A diplomásokról annyit, hogy úgy tartja a mondás, hogy "aki tudja ,csinálja, aki nem, az pedig tanítja"...de ne felejtsük el, ez csak egy mondás( bizonyára van alapja), de mindig van kivétel! Egyszóval, bocs, ha felkavartam a kedélyeket, majd ezentúl vigyázok, mit írok...
Ide figyelj Vaszkez... Szerintem nem sértettél meg senkit... ha meg igen, már tudnád... nem olyan önmegtartóztató a brigád. Természetesen nem harapja le senki a másik fejét holmi csavar végett... szerintem... Az állóvíz felkavarása néha jól jön, mert a törzsgárda minden nap benéz ide, látszik a számlálóból, mégse dumálunk annyit... értem én,hogy karácsony, meg hajtás, de csak érdekelne mi van veletek... vazzze... most főleg,hogy vége az X-faktornak is...
Úgyhogy aki ezt olvassa jelentkezzen mán be legalább csak annyira, hogy megvagyok vagy valami ilyesmi.... mondhatnám úgy is LÉTSZÁMELLENŐRZÉS... (Egyéb topicba, és nem csak a szűk csapat...)
Így hát Vaszkez, nyugodtan hergeld őket, hadd szokják...
Azért alkalmaztam ezt a ragozási formát, mert én vagyok az, aki "tanítja"
Ha nem értesz hozzá, legyen egy telefonod, és egy Barátod.......
Igaz, Gyurikém???
Szerkesztette: Diesel - 2012 december 17. 20:01:22
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
Figyu vaszkez nehogymá bocsánatot kérjél!, semmi alapja, mert nincs miért!!!
Csak egy témára reagáltak a tagok amit te indítottál el, mindenki másképp látja a dolgokat és ezt fogalmazták meg írásban. Igen nehéz hozzágondolni az érzelmeket is de hidd el itt senki sem írt indulatosan, azért nehéz neked magadba tisztázni az irományokat mert sajnos még nem ismersz minket személyesen is. Jövőre remélem ezen tudunk korrigálni és akkor majd tisztábban látod azt amit olvasol.
Kérlek ne fogd vissza magad, igenis írjál csak mert így lesznek új témák amihez tudunk majd hozzászólni.
Örülök, hogy így reagáltok Én tényleg szeretném személyesen is megismerni a csapatot, remélem,tavasszal erre is sor kerül..Mellesleg akinek karburátoros 1.1-e van és szereti maga rendbe tenni, annak üzenem, hogy a service manual által leírt szinte összes ellenőrzést és beállítást ( szelephézag,karbi szinkron, alapjárat beáll,fojtószelep szögérték, úszószint ell.,st megcsináltam itthon és tök jó időtöltés volt. Egyedül a stroboszkópos gyujtáspont ell.nem ment.. Ha valaki végig akarja ellenőrizni ezeket és esetleg elakad, szívesen segítek, amiben tudok. Mellesleg ha van valaki Salgótarján közelében, akinek valamilyen műszaki segítség kell a mocival kapcsolatban, keressen nyugodtan ( gépmunka, műszaki vizsgáztatás,kisebb javítás, st.
SJ66...köszi az ötletet a spurival,de már tárgytalan.Időközben meglett a leeresztő csavar és túl vagyok a benzin leengedésen. A spurit egyébként ismerem, használtuk is a szervizben, de egyrészt van tőle jobb és gazdaságosabb ( ez az én véleményem, amit a rengeteg dizeles ismerősöm tapasztalatára alapozok-van köztük pár kamionos is-), másrészt nem a vizesedéssel van baj, hanem amint írtam, a benzinből hosszabb állás után kicsapódnak egyes összetevők, amik szilárd,zöldes színű lerakódást képeznek az úszóházban, és teljesen váratlanul kisebb darabok válnak le belőle időnként, amik dugulást okozhatnak. Gigyörgy írta,hogy nem nagyon hisz ebben, mert hogy akkor a tankban is keletkezhetne ilyen lerakódás és akkor onnan is le kellene ereszteni a benzint, mert dugulást okozhat...az a helyzet, hogy keletkezik is, csak a tank és a karbi, vagy injektor között van egy okos kis szűrő, ami többek közt ezt is kezeli. A későbbi injektoros motoroknál nincs ilyen veszély,mert az injektor mindig leürül, nincs a nyomásterében üzemanyag, míg a porlasztós motoroknál az úszóházban az előírt(beállított) üzemanyag szintnek meg kell lenni, különben nem indul, nem megy,stb. Én csak ajánlani tudom mindenkinek, akinek karburátoros modellje van, hogy eressze le a cuccot az úszóházból és időnként, amikor az úszószintet ellenőrzi, vegye le az úszóházat és nézzen bele....meg fog lepődni.
Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess
Miért kell cserélned?...ami pl.az 1100-ban van az ülés alatt,, az belülről gyárilag tök üres! Egyébként a benzinkutaknál kapható 200-300Ft-os tétel az általános használatú üzemanyag szűrő benzin motorokhoz.
Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess