image Hozzászólások image
 
DragStar Klub Hunland :: Műszaki részleg :: Hajtómű
Ki van itt? 2 vendég
 Téma nyomtatása
Ha nehezen indul...
Wolfati
#21 Hozzászólás nyomtatása
2012 szeptember 29. 18:33:08
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1692
Regisztrált: 2012.03.11.

Igen, a szabadonfutó nem tréfadolog.
Az 1.1-es achilles sarka...
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004
 
Wolfati
#22 Hozzászólás nyomtatása
2012 szeptember 30. 19:35:32
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1692
Regisztrált: 2012.03.11.

Ez igen!
Ezt nevezem!
Köszönjük szépen a helyszíni tudósítást, kiküldött szerelőnket Lesbat-ot láttuk-olvastuk Paksról...Yeah
Gratula, és örülök, hogy végre meglett a bibi oka. Szisztematikus és időigényes munka. De itt is megmutatkozik, hogy ha szeretünk egy gépet és betegeskedik, akkor összeszorított foggal és időt nem kímélve utánajárunk, majd megoldjuk.
Itt kérem engedélyed, hogy a mellékelt útmutatót feltöltsem az odalunkra, természetesen a szerző megjelölésével.

Meg is indult a vezérhangya... Ha mindenki így dokumentálná a hibakeresést és javítást, akkor mekkora tudásbázisunk lehetne.

Ui.: Jól látom, hogy a gyújtásegységen Mitsubishi embléma virít???Nyomozo
Szerkesztette: Wolfati - 2012 szeptember 30. 19:38:50
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004
 
Giorgio
#23 Hozzászólás nyomtatása
2012 szeptember 30. 20:37:20
Avatar

Főadminisztrátor


Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.

Szia Lesbat!
Köszönöm neked, hogy megosztottad velünk ezt a történetet (tapasztalatot), nagyon tanulságosnak és hasznosnak tartom!!!Taps
Ezek után már még jobban várom a személyes találkozásunkat, örülök amikor ilyen közlékeny tagok találnak ránk, főleg ha aktívan részt vesznek a klub életében is.smileyride
Még 1 X köszönöm!Yeah
D R A G
S T A R
K L U B
 
Wolfati
#24 Hozzászólás nyomtatása
2012 szeptember 30. 21:26:13
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1692
Regisztrált: 2012.03.11.

pistino1 írta:
Na akkor, most már tudunk randizni......tilt


Látom Pistino már unatkozik...
Igen
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004
 
Giorgio
#25 Hozzászólás nyomtatása
2012 október 24. 18:12:46
Avatar

Főadminisztrátor


Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.

Srácok ezt a levélkét Vaszkez-től kaptam!

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, csak pár órája találtam meg. Végig olvastam jó pár dolgot, a karbiszinkron leírás Lesbat-tól jó - elsődlegesen a fényképek miatt - de érdekelne, tud- e valaki segítséget adni az úszószint ell.-hez? 1100-as vasam van (99), egy hónapja van nálam. Mindennel elégedett vagyok, de szerintem a karbi beállítása nem tökéletes, megszívja magát, vagy a tüszelep sz.r, nem tudom.... Mindenesetre melegen nehezen indul, elég benzin szag is terjeng és néha motorféknél a hátsó henger kipufogója - nevéhez méltón - lángot lő ki ( a mögöttem jövők mesélték). Lehet, hogy nem jó helyre írtam a fórumon belül, kérlek, nézzétek el nekem! Szívesen fogadok minden ötletet!
D R A G
S T A R
K L U B
 
Vaszkez
#26 Hozzászólás nyomtatása
2012 október 25. 20:48:15
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1746
Regisztrált: 2012.10.23.

Hali!

Röviden: gyertyák újak,NGK BPR7ES japán, összesen 27800 km van benne ( óra szerint),szivató könnyen jár és visszamegy alap helyzetbe, fogyasztás vegyes 4,7-5L, alapjárati fúvókákról lövésem sincs!Gázhuzal holtjáték minimális,de van, olajak és olajszűrőt lecseréltem( olaj GULF 15W-50 4T,JASO MA ).
Nem okozhatja a magas úszószint?
 
Vaszkez
#27 Hozzászólás nyomtatása
2012 október 27. 23:05:54
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1746
Regisztrált: 2012.10.23.

Sziasztok

Köszönöm sj66-nak az infókat!Végre találtam normális service manualt , s beleolvasgatva úgy látom, hogy az AIS rendszert is meg kell néznem ( a durrogás miatt), nem csak a karbit. A motor már állványra került (ezen fogom télen tárolni, meg szerelni is jó), úgy hogy a következő 4napos ünnepben szétszedem és remélem, megtalálom a hibák okát, vagy okait....azt meg még jobban remélem, hogy lesz még jobb idő és csekkolhatom, milyen lett?
Mégegyszer köszi a segítséget!
 
Diesel
#28 Hozzászólás nyomtatása
2012 október 28. 06:25:44
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 2508
Regisztrált: 2012.03.25.

Minden tiszteletem a tiétek,de szerintem nincs is ennyi alkatrész ebben... WinkBohóc
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
 
Vandor
#29 Hozzászólás nyomtatása
2012 október 28. 09:10:48
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1794
Regisztrált: 2012.03.24.

Én is sokszor nehezen indulok el ha el kell menni valahová.A " motorom" jól működik.
Rajtam mit kell állítani?Wink
"Nem attól vagy szabad, hogy azt csinálsz amit akarsz, hanem attól , hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz!
Yamaha XVS 1100 A
 
Diesel
#30 Hozzászólás nyomtatása
2012 október 28. 21:03:36
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 2508
Regisztrált: 2012.03.25.

"Jó hatása van az idegekre is."

ÁÁÁ te nem láttál engem szerelni..... AngryCenzorKOBandana
Szerkesztette: Diesel - 2012 október 28. 21:05:12
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
 
Giorgio
#31 Hozzászólás nyomtatása
2012 október 30. 16:21:30
Avatar

Főadminisztrátor


Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.

Srácok felbuzdultam Lesbat leírását olvasva, hogy kiderítsem az én kis piroskám szeszélyeit, mert mint tudjátok előfordul 1x1!
Hát nem is volt felesleges utána nézni a dogoknak mert hasonló problémával szembesültem mint az előző társunk, de hozzáteszem nem teljesen ugyan olyan alkatrészek vannak beszerelve a kicsikémbe mint Lesbat sárkányába. A 2004 után gyártott motorokba nem csak a kipufogó,+ a szabadonfutó, injektor, inmobilájzer a különbség de a gyújtás egység is módosult. Ami a kövi képen is látható, ennek a kütyünek már 100 lába van és meg is van különböztetve egy tipus jelzéssel ami látható a műanyag panel hátúján is amire egy nyilacska mutat, na ez a kód megtalálható a kipufogó végén is egy keretbe préselve (5KS).
kepkezelo.com/images/zlfntfi0edrkmphur3a2.jpg
Na de ami alatta várt engem az volt a bibi, nekem is az egyik saru nem érintkezett rendesen és eloxidálódott, ez okozhatta a néha b...ok indulni és égetem a gazdi pofáját egy kicsit szindróma, legalább is remélem amit már csak a kövi szezonban fogok tudni biztosra állítani.
kepkezelo.com/images/hmgpb00u8ilvhk7avvf.jpg
kepkezelo.com/images/utvjkujgoav6hpvz83zn.jpg
Itt kiszerelve látható mindkét oldal, ami után jött a sikamika, szorosabbra állítás!
kepkezelo.com/images/3ww1ngrk6xhybmv6apt.jpg
kepkezelo.com/images/y1bp0abml01fbga8d3o.jpg
Erős a gyanum, hogy ez lesz az 1100-es fő hibája és nem a szabadonfutó, mert az már egy végterméke ennek a bibinek, ami miatt többször kell indítózni feleslegesen.
Én idáig azt gondoltam, hogy melegbe gázosodik és attól nem akar indulni, de bevallom ezt is egy szerelőnél hallottam (R.S.-V2) ahová már nem megyek többet. Nagyon valószínűnek tartom, hogy indokolatlanul szereltek több esetben új szabadonfutót, mint a fiam esetében kormány csapágyat!KO
Egyébként a meleg valószínűleg szerepet játszik ebben az esetben is, ami miatt a réz saruk megtágulnak és amelyik nincs szorosra állítva az érintkezési problémát okozhat.
Röviden ennyi.Wink
 
Wolfati
#32 Hozzászólás nyomtatása
2012 október 30. 22:47:47
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1692
Regisztrált: 2012.03.11.

Úgy tűnik a tavaszi ellenőrző lista egy újabb elemmel bővült.
Így legalább már tudatosabban lehet hibákat elhárítani. Ha jól belegondolok ez a bibi - ha már két társunknál előjött - másoknál is jelentkezhet. Angry
Azon gondolkodom, hogy most hétvégén elvégzek egy ilyen megelőző karbantartást a 650-en. Kipucolom az összes elektromos csatlakozást és feljavítom a kontaktusokat.
Lám, már hasznosítom is a tapasztalatotokat...
Köszönöm!
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004
 
Wolfati
#33 Hozzászólás nyomtatása
2013 február 24. 12:47:34
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1692
Regisztrált: 2012.03.11.

Olaj - kuka
Difiolaj - kuka
Karbi - pucolás
Üzitank - Ha nem volt feltankolva és sokat állt - korrodálhatott
Gumi - csere (Pestimotoros, jelenleg 50% engedmény)
Akksi - állapot függő

Egyenlőre ez jutott eszembe
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004
 
Diesel
#34 Hozzászólás nyomtatása
2013 február 24. 17:56:11
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 2508
Regisztrált: 2012.03.25.

Petiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................... Smile

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
 
Vaszkez
#35 Hozzászólás nyomtatása
2013 február 24. 18:02:32
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1746
Regisztrált: 2012.10.23.

Szia Peti!

Meg kell győződni személyesen mindenről, amiről csak lehet...A látható hibákat felsoroltad( pl. a gumik és természetesen belsők hozzájuk és a szerelésük kb.80000 ft-tal lejjebb vihetik az árát). A motorról kell több infó! gyertyák ki, kicsi AROL T bele és forgasd át üresben a főtengelynél( mint a szelephézag ell-kor). Ha könnyen, súrlódásmentesen megy, akkor be kell indítani és figyelni: egyenletesen jár-e, füst milyen-később el kell hagynia a füstöt.Zörejek,szivárgások vannak-e? Amikor bemelegedett, akkor pedig muszáj gurítani, váltó hogy működik, egyenes futás, fék,stb.
Ha úgy döntesz, hogy rendben vak,kell neked, akkor a folyadékokat mindenhol le kell cserélni ( ami további 20000 Ft.) A motorolajat kétszer! Semmiképp ne használj belső tisztítókat, vagy motor öblítőt, mert a belső gumi és műanyag cuccok valszeg így is ki vannak száradva. Új motorolajjal kb. 50-100 km, aztán cseréld le még egyszer. Az olajban is van annyi tisztító adalék, hogy a leülepedett gyantákat fellazitsa anélkül, hogy tovább szárítaná a gumitömítéseket, .
Ez mind sok-sok idő, ezért további manit számolhatsz fel érte, csökkentve a vételárat.
Az meg ,hogy csak 8000 km van benne, csak egy dolog.....a motor az így is, úgy is 9 éves és ez a fő szempont az árak kialakításánál mindenhol.
Nagy kalappal...
Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess
 
Vandor
#36 Hozzászólás nyomtatása
2013 február 24. 19:18:50
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1794
Regisztrált: 2012.03.24.

Hajrá Peti!!Wink
"Nem attól vagy szabad, hogy azt csinálsz amit akarsz, hanem attól , hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz!
Yamaha XVS 1100 A
 
Giorgio
#37 Hozzászólás nyomtatása
2013 február 24. 19:51:32
Avatar

Főadminisztrátor


Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.

Petikém én személy szerint nagyon örülök annak, hogy ilyesmiben gondolkodol és magamban mindig bíztam benne talán neked is lesz egy csillagod ami köztünk tart majd. yahoo
Bármilyen is lesz a szerencsés kicsike abban biztos vagyok te jó gazdája leszel, mivel hozzáértő szakinak ismertelek meg és hipp-hopp rendbe teszed majd!

Alkuban megemlítheted a karbit mert a későbbiekben már injektor van, a szabadon futót ami ebben még nem görgős rendszerű hanem körmös, és az immobiliser hiányát is.
Ha ezekkel lehet érvelni egyáltalán?Wink
D R A G
S T A R
K L U B
 
Vaszkez
#38 Hozzászólás nyomtatása
2013 február 25. 19:58:45
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1746
Regisztrált: 2012.10.23.

Sziasztok!

Csak egy info..ősszel agyaltam, hogy az 1100-hoz jó-e a 650-es benzincsapja? SJ66 mondta, hogy szerinte jő lehet.. A nagyvas.hu-n vettem egy SAITO márkájú javító készletet, amit a 650-hez kínáltak 4300 Ft-t. Ma délután kicseréltem a készletben lévő cuccokat és tökéletes, nem csepeg, nem ereszt! Akinek tehát szintén ilyen gondja van, bátran csapjon bele!Yeah
Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess
 
Giorgio
#39 Hozzászólás nyomtatása
2013 február 25. 20:36:43
Avatar

Főadminisztrátor


Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.

Vaszkez ez hasznos infó, köszönjük!Yeah
D R A G
S T A R
K L U B
 
Vandor
#40 Hozzászólás nyomtatása
2013 február 28. 15:07:30
Avatar

Klubtag


Hozzászólások: 1794
Regisztrált: 2012.03.24.

Az eszedre hallgass Peti.Jó vételnek látszó motorok sokszor tünnek fel a hirdetési oldalakon.A lottónál drukkolok neked./Magamnak is/
"Nem attól vagy szabad, hogy azt csinálsz amit akarsz, hanem attól , hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz!
Yamaha XVS 1100 A
 
Ugrás a fórumra:
 
imageimage
image Hasonló témák image
 
Téma Fórum Válaszok Utolsó üzenet
Gyári kipufogó ha kell Kipufogó rendszer 1 2023 május 11. 14:18:02
Veled megtörtént már?... és ha nem,mered-e tagadni??? Minden, mi velünk kapcsolatos 26 2021 február 01. 15:16:18
 
imageimage
image image