Ha nehezen indul...
|
Diesel |
2013 március 03. 20:43:00
|
Klubtag
Hozzászólások: 2508
Regisztrált: 2012.03.25.
|
8.20-ra érte haza, de a monitorhoz csaptam egy stampó szilvát... egészségünkre...
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról! |
|
|
|
Diesel |
2013 március 05. 18:46:12
|
Klubtag
Hozzászólások: 2508
Regisztrált: 2012.03.25.
|
Úgy legyen Pisti.
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról! |
|
|
|
Giorgio |
2013 március 07. 19:36:00
|
Főadminisztrátor
Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.
|
Ezek a fránya aksik rövid életűek és milyen olcsók!
D R A G
S T A R
K L U B |
|
|
|
Vandor |
2013 március 07. 20:51:58
|
Klubtag
Hozzászólások: 1794
Regisztrált: 2012.03.24.
|
Nekem a gyári eredeti kb. 10 évig bírta.Zselés akkut vettem bele ujból. Remélem egy ideig ez is jó lesz.
"Nem attól vagy szabad, hogy azt csinálsz amit akarsz, hanem attól , hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz!
Yamaha XVS 1100 A |
|
|
|
Diesel |
2013 március 07. 21:25:38
|
Klubtag
Hozzászólások: 2508
Regisztrált: 2012.03.25.
|
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról! |
|
|
|
Giorgio |
2013 március 18. 22:13:59
|
Főadminisztrátor
Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.
|
Szaco ha az aksi eredeti volt és eddig bírta akkor nem lehet rá panasz, sőt le a kalappal előtte!
Én a Banner Bike Bull tudom ajánlani zselés kivitelbe.
D R A G
S T A R
K L U B |
|
|
|
Wolfati |
2013 április 25. 20:56:18
|
Klubtag
Hozzászólások: 1692
Regisztrált: 2012.03.11.
|
Nekem elsősorban a kosz a gyanús.
Illetve az üzemanyag (saját példából kiindulva)
Üzemanyag szűrő eltömődése?
Meg kellene nézni a gyertyákat, hogy milyen lerakódás van rajtuk.
Esetleg a karbi úszóházból engedd le a benyát, hátha kihoz valami dzsuvát.
Így elsőre, de aki jobban ért hozzá, ne tartsa vissza magát.
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004 |
|
|
|
Giorgio |
2013 április 25. 21:19:14
|
Főadminisztrátor
Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.
|
Zsolti melyik henger akadozik? mert ha mindig ugyan az akkor nem dugulás, akkor inkább valami gyújtás probléma lehet. Szerintem
D R A G
S T A R
K L U B |
|
|
|
Wolfati |
2013 április 25. 23:19:36
|
Klubtag
Hozzászólások: 1692
Regisztrált: 2012.03.11.
|
Jó gondolata van Gyurinak!
A gyújtásvezérlő csatlakozóit nézd meg. Lehet, hogy oxidálódtak.
Az akku mögött megtalálod.
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004 |
|
|
|
Giorgio |
2014 március 04. 11:58:56
|
Főadminisztrátor
Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.
|
Gyertya ellenőrzés, benzin csere, és ajánlanám a Spurit.
http://www.spurib...
D R A G
S T A R
K L U B |
|
|
|
Vaszkez |
2014 március 04. 19:04:17
|
Klubtag
Hozzászólások: 1746
Regisztrált: 2012.10.23.
|
Szia Sanyi!
röviden és csokorba szedve:
-nem indul a vas.....akku feltölt és betesz(szgk-ról ne bikázz, kiütheti az elektronikádat),szikrát ellenőrizni.Ha van szikra és kellően erős, akkor nézd meg a karbit.Írtam régebben, hogy a gyártó ajánlja hosszabb állás esetére, hogy engedjük le a benzint az úszóházból, nem véletlenül és ez mára, mikor a benzint telenyomják bioetanollal ( ami egy szerves anyag bomba)pláne aktuális.Sűrű,zöldes, moha szerű anyag tud kicsapódni a benzinből és csinál meglepit. Jó a Spuri, még jobb és gazdaságosabb a Metabond Megalene, de legjobb a téli leállás előtt tankot csurig tölteni, az úszóházat pedig kiüríteni ( leereszteni, vagy kijáratni belőle a benyát). Olajcsere esetére az én vasam az 5EL-1 szériából való, az erről szóló Service Manual egyértelmű 6000km-t ad meg csereperiódusnak, minden 2.-nál szűrőcserével. A szervizünkben jó pénzért vásárolt motorkerékpár adatbázis (Motor-Data)is ezt írja. Az olajjal sok varia nincs, viszkozitását illetően a gyártó is ad lehetőséget a 10W-30-tól a 20W-50-ig , nyilván az üzemeltetési körülmények függvényében Itt a legtöbben a 20W-50-et használják, de én most is ajánlom a kedvezőbb hideg oldali viszkozitása miatt a 15W-50-et, főként azoknak,akik hűvösebb időben is motoroznak ( hamarabb eljut a kenési helyekre hideg motornál, mint a 20W-50!), a meleg oldali viszkozitás viszont ugyan az a két olajnak. Az olaj teljesítmény szintje viszont nagyon fontos, a gyártó SAE SE, vagy magasabb teljesítmény szintet határoz meg, illetve JASO MA -t. Elvileg ha felmelegíted a blokkot és úgy cserélsz olajat, ki kellene jönni a trutyinak is....ha úgy véled, hogy koszos belül a vas, létezik többféle motor belső tisztító, de nagyon kevés, ami megfelelő.A legtöbb egyszerű petróleum származékot tartalmaz, ami kihozza ugyan a trutyit(oldja), de kiszárítja és ezzel megöli a gumi tömítéseket(szimeringek,"O"gyűrűk)
A legtöbb motorolaj tartalmaz tisztító detergenseket is, ezért a legajánlottabb a szakma szerint, ha ilyen esetben olajat cserélsz(szűrőt nem!), mész 1-200km-t és ezután újból lecseréled az olajat. Ez átmossa a blokkot belülről, fellazítja a lerakódásokat és kíméli a gumi tömítéseket is egyben. Benzincsap javításhoz a "Bázismotor"-tól rendeltem javító készletet, SAITO márkájú japán. Jelenleg is van nekik, ára 5250FT, cikkszáma:10007965
Remélem, tudtam segíteni!
Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess |
|
|
|
Wolfati |
2014 március 05. 12:53:37
|
Klubtag
Hozzászólások: 1692
Regisztrált: 2012.03.11.
|
Szia Sanyi!
Katt a linkekre:
http://www.bazism...temid=4445
Üdv:
Wolfati
XVS650 2004 |
|
|
|
Giorgio |
2014 augusztus 03. 20:38:51
|
Főadminisztrátor
Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.
|
Srácok a mai napon az én sárkányom is rakoncátlankodott indításkor, egy jó tanulságos esetet szeretnék ezzel kapcsolatban megosztani veletek.
Mielőtt az önindítóhoz nyomnátok az ujjatokat érdemes ellenőrizni azt a kiba..ott, Qrw@ benzin csapott, hogy teljesen koppanásig el van-e fordítva nyitott (le) irányba!!!
D R A G
S T A R
K L U B |
|
|
|
Vaszkez |
2014 augusztus 04. 06:47:54
|
Klubtag
Hozzászólások: 1746
Regisztrált: 2012.10.23.
|
Gyurikém!
Eccerűen nem értem....nekem akkor is beindul, csak idő után leáll...ezek a qrva japcsi motorok!
Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess |
|
|
|
BigZso |
2014 augusztus 04. 18:17:34
|
Klubtag
Hozzászólások: 711
Regisztrált: 2012.04.14.
|
Jah, akinek nem volt Trabantja!
BigZso
|
|
|
|
Giorgio |
2014 augusztus 04. 20:34:24
|
Főadminisztrátor
Hozzászólások: 3166
Regisztrált: 2012.03.14.
|
Zsoltikám röhej de volt trabcsim, az volt az első Quadom!
Az volt a szitu: az egyik pihenőnél Istikém felhívta a figyelmem arra, hogy tartalékon hagytam a csapot tankolás után, én meg odalibbentem és csavartam rajta egyet oszt kész.
Na az volt kevés!
D R A G
S T A R
K L U B |
|
|
|
Vaszkez |
2014 augusztus 05. 07:10:42
|
Klubtag
Hozzászólások: 1746
Regisztrált: 2012.10.23.
|
Albi!
Az én vasam 99'-es, de ennél is gumírozott a tűszelep vége, ahogy mindegyiknél. Nem olvashattál a fórumon ehhez hasonlót, de nem azért, mert nem történt...velem is megesett a Mogyoróskai guriga előtt, azért nem tettem fel, mert ott helyben kibeszéltük, már amennyire ki kellett beszélni..
Nálam már azon a túrán is volt tartalékban tűszelep ( hátha útközben kell cserélni), ára 1600Ft volt a Bázismotornál ( német gyártmányú). Azóta vettem karbi javító készletet, amiben van tűszelep, fészek és "O" gyűrűk és fedél tömítés is .Japán, SAITO márkájú, a "Nagyvas"-on rendeltem...Örülök, hogy a szerelő megtalálta a hibát, de téved, amikor azt mondta, nincs utángyártott! Egyébként mennyiért szerezte be a "gyárit"?
Élj úgy,hogy motorozhass és motorozz úgy, hogy élhess |
|
|